יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

תשמעו סיפור ...

אני יודעת שהבטחתי לכתוב המשך לסיפור על הטיול המדהים שלנו בצפון איטליה ...
אני גם יודעת שאני מתמהמהת  יותר מדי וזה בהחלט לא מתאים לי ...
אבל האמת היא שהאירועים שהתרחשו בחיים שלנו בשבועיים האחרונים , מצדיקים את ההתמהמהות ...
חלקכם  בוודאי יודעים שאני גם כותבת בעיתון ... יצא ככה שדווקא את קוראי העיתון כן שיתפתי ולא הספקתי להעלות לבלוג קודם לכן , כפי שאני נוהגת לעשות .
אז אני מביאה לכם ככתבו וכלשונו את הטור שהתפרסם בשבוע שעבר , ואני מבטיחה  שתוך זמן קצר  אעלה את ההמשך שלו ... אתם מוזמנים להקליק  על הקובץ  וכך תוכלו לראותו בגודל שמאפשר  קריאה .
את המשך הסיפור על הטיול אכתוב במועד מאוחר יותר .

4 תגובות:

  1. As Eima used to say "BAT ZONA"!!!!!!! - I wold "Bless" her with some other words.

    השבמחק
  2. לא יפה :-) ... כולם רואים , מי יודע מה יחשבו עלינו עכשיו ... :-)

    השבמחק
  3. שרה , על אף החוויה הפחות נעימה, יש עניין שלפני ראש השנה את צריכה להוציא כסף מסויים, כדי לסיים איזו שהיא מכסה שקיבלת השנה. זאת בכדי שתוכלי לפתוח שנה כלכלית חדשה בתשע"ג. אז זה נעשה בדרך מאוד לא סימפטית ואת אישה נפלאה, את תקבלי שפע גדול השנה שיכסה את כל ההוצאות, אני משוכנעת . שנה טובה ונתראה בקרוב!! ריקי

    השבמחק
  4. ריקי יקרה ,
    תודה רבה על האופן שבו הצגת את זה :-) ,
    זה גרם לי לחייך חיוך מאוזן לאוזן :-)!
    שתהיה לכולנו שנה נהדרת ורק בריאות !

    השבמחק